پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

از سال ۱۴۰۲ چه آپشن‌هایی به محصولات ایران خودرو اضافه می‌شود؟ + جدول

  • کد خبر: ۱۵۴۵۹۳
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
از سال ۱۴۰۲ چه آپشن‌هایی به محصولات ایران خودرو اضافه می‌شود؟ + جدول
ایران خودرو از سال ۱۴۰۲ محصولات خود را با آپشن‌های جدیدی عرضه می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - ایران خودرو به‌دنبال این است تا در سال نو شمسی خودرو‌های خود را با امکانات و تجهیزات تازه‌ای عرضه کند. این خودروساز داخلی برنامه‌ای بلند مدت را در نظر گرفته است که طی آن محصولات مختلف خود را با ارائه امکانات جدید از نظر استانداردی و ایمنی یک قدم جلوتر می‌برد.

محصولاتی که ایران خودرو برای ارتقای امکانات مد نظر قرار داده است، عبارت‌اند از اتومبیل‌های پژو، پارس، دنا پلاس، سورن پلاس، هایما و آریسان ۲. در ادامه با آپشن‌های جدید محصولات ایران خودرو آشنا می‌شوید.

از سال ۱۴۰۲ چه آپشن‌هایی به محصولات ایران خودرو اضافه می‌شود؟

سنسور نور و باران

سنسور باران که در ناحیه بالایی شیشه جلو تعبیه می‌شود، با تشخیص بارش باران به‌صورت خودکار برف‌پاک‌کن‌های جلو را فعال می‌کند. در صورتی که برای مدتی ریزش باران و به‌صورت کلی آب را تشخیص ندهد، بعد از گذشت چند ثانیه برف‌پاک‌کن را خود به خود متوقف می‌کند. سنسور نور هم شدت نور را شناسایی می‌کند و بسته به افزایش یا کاهش نور، باعث روشن یا خاموش شدن چراغ‌ها می‌شود. اغلب مواقع این سنسور‌ها با همدیگر در یک محفظه جا می‌گیرند.

در مقطع کنونی پژو پارس‌ای ال ایکس و تارا اتوماتیک از سنسور نور و باران برخوردارند. دنا پلاس توربو، دنا پلاس توربو اتوماتیک و تارا دستی هم قرار است از این گزینه بین آپشن‌های جدید محصولات ایران خودرو بهره ببرند.

دی‌لایت‌ها (چراغ‌های روشنایی روز)

دی‌لایت‌ها که همزمان با استارت موتور خودرو روشن می‌شوند، در واقع تکمیل‌کننده چراغ‌های جلو هستند. در حالی که چراغ‌های جلو راه را برای راننده روشن می‌کنند، دی‌لایت‌ها در طول روز به‌کار گرفته می‌شوند تا راننده‌های دیگر و عابران پیاده بتوانند خودرو را ببینند. این در نهایت منجر به افزایش ایمنی اتومبیل خواهد شد.

پژو ۲۰۷، دنا پلاس، سورن پلاس و خودرو‌های هایما در گذشته با دی‌لایت روانه بازار شده‌اند. در آینده ایران خودرو اقدام به استفاده از چراغ‌های روشنایی روز، دی‌لایت یا DRL برای آریسان ۲، رانا پلاس و پارس خواهد کرد.

روشن‌شدن همزمان چراغ‌های عقب با دی‌لایت‌ها

قابلیت روشن‌شدن همزمان چراغ‌های عقب با دی‌لایت‌ها یکی دیگر از آپشن‌های جدید محصولات ایران خودرو است که برای خودرو‌های مجهز به دی‌لایت در دسترس قرار می‌گیرد. نام این قابلیت خود به‌وضوح گویای کاربرد آن است و به‌همین خاطر، جایی برای توضیح باقی نمی‌ماند.

ایران خودرو برای هایما S۵، پژو ۲۰۷، پارس سال، رانا پلاس، دنا پلاس، سورن و آریسان ۲ این قابلیت را در نظر گرفته است.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->